GRATTIS!

   Publicerat 2009-04-28 Tid 17:29:49
  kategori Allmänt » 0 kommentarer «
Idag åkt vi först tillbaka till stället vi var på igår och rev på fast idag satte vi upp nytt istället. Vi var där ända till lunch, folket som är där är lite knasiga. Efter lunch åkte vi till dacher där vi också var igår och fortsatte sätta upp truckuttag. Sen tillsist åkte vi till en lägenhet i huskvarna och bytte en säkring för en fläkt till torkrummet hade slutat fungera.
Så idag var de inte så många ställen vi var på för vi var på de första stället så länge.

När jag kom hem gick jag och handla lite mjölk sen sa Jimmie att jag fick välja mat så blir pannkakor:D Gillar pannkakor. Mamma och de andra i familjen kommer hem idag med och Vilma fyller år!! GRATTIS på lilla dig syster!!! Så nu har Jimmie gjort klart smeten så nu ska jag gå och steka lite pannkakor!

Grattis på lillasyster!


Kommentera inlägget här:

Hejsan, jag heter:
Jag är här ofta!

Min e-postadress:


Min blogg:


Min kommentar:


Trackback
RSS 2.0