Trevlig morgon:)

   Publicerat 2009-04-27 Tid 19:00:37
  kategori Allmänt » 0 kommentarer «
Imorrse kom Jimmie in och pussade mig så jag vaknade, då blir man glad fast klockan är sex på morgonen. Sen var de ju soligt ute med och ljust så då blir man lite piggare med. Fast sen fick jag åka iväg och lämna älsklingen hemma ensam. På morgonen var vi på något stålgrejs där de hade en sån grej i taket som kan åka fram och tillbaka och lyfta grejer fast motorns på den var trasig så de skulle byta hela motorn så vi behövde inte göra något. Sen åte vi iväg till huskvarna i en villa och började riva ut grejer från ett kök och två badrum. Det tog rätt långtid men efter de var vi på något lagar och satt upp uttag till truckar och satt upp en ny central och det var allt vi hann göra idag.

När jag kom hem var ingen här hemma så jag tog och satt på musik igen och diska lite. Fast sen kom erik in och jag blev jätte rädd för var it riktigt beredd på det. De hade tydligen varit på baksidan hela tiden och pillat med någon motor fast jag hade inte märkt dom. Men nu har jag och Jimmie lagat mat ihop och ätit så nu är vi jätte trötta och ska ta det lugnt resten av dagen och inget springade blir de idag!

Kommentera inlägget här:

Hejsan, jag heter:
Jag är här ofta!

Min e-postadress:


Min blogg:


Min kommentar:


Trackback
RSS 2.0