Arbetslös!

   Publicerat 2009-08-24 Tid 11:21:21
  kategori Allmänt » 4 kommentarer «
Ja nu är sommarlovet slut för alla andra och nu sitter man här hemma ensam:/ Fast har ju förstås varit en rolig sommar, har ju varit uppe i degerfors och träffat Jimmies syskon som var super kul! Då fick vi ju äta massor god pizza, åka motorbåt och sån ring efter, festa lite och såklart träffa alla underbara människor som Jimmies syskon och Biggan! Men nu är man hemma igen och tillbaka till allt de vanliga gnället i familjen fast de är underbart att vara med dom såklart.

Igår var de ju också roligt för då var jag och vilma på kalas hos Johanna och där fikade vi lite sen tyckte vi de var så fint väder så vi åkte ut med segelbåten lite och jag och faster satt längst fram på båten och hade ner fötterna och var jätte skönt när man fick vatten över hela fötterna för de var så varmt och skönt i vattnet, men om man tittade ner var vattnet fullt av maneter. Sen åt vi tacos hos Johanna och Tobbe som var väldigt gott och efter de åt vi en choklad tårta som var underbar framför tvn.

Ja fast idag jobbar ju mamma och Jörgen. Vilma, Sigrid och Iris går i skolan och lilla moltas är på dagis så nu sitter man ensam och de enda som finns att göra är att städa:/ Fick precis veta att Jörgen inte kunde köra upp mig till Jimmie på torsdag heller för han skulle på möte istället och hade ju precis avbokat bussen dit så nu fick man betala massor mer pengar och jag som inte har några pengar! Nu får jag fundera ut ett sätt med hur jag ska få upp Kläderna, Jimmies present, kuddarna jag köpt och en blomma på bussen, kanske ser lite roligt ut om man bär runt på en blomma på bussen:D

Men nu är de dags att hämta lilla Moltas med och vara med honom till Mamma kommer hem halv fem!

» Evelina «
   Blogg http://evelinar.blogg.se/

Hur länge är du uppe hos Jimmie? :)

Skrevs 2009-08-24 Tid 22:32:53
» Fanny «
   Blogg

Till på söndag!

Skrevs 2009-08-25 Tid 20:40:43
» Evelina «
   Blogg http://evelinar.blogg.se/

Okej :D Du får komma & hälsa på i min nya lägenhet :D

Skrevs 2009-08-26 Tid 00:05:46
» Evelina «
   Blogg

Men uppdatera någon gång då :D

Skrevs 2009-09-12 Tid 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Hejsan, jag heter:
Jag är här ofta!

Min e-postadress:


Min blogg:


Min kommentar:


Trackback
RSS 2.0