Köket!

   Publicerat 2009-07-05 Tid 20:16:21
  kategori Allmänt » 2 kommentarer «
Nu håller vi på att bgga nytt kök ju! Rivit ner alla väggar och golv och grejer för allt ska bli nytt!

Här håller vi på att sätta upp träskivor först. De var väldigt tunga och jobbiga att sätta upp och svårt att sätta hål för doserna!


Pappa var här och satt upp nya doser överallt där mamma ville ha dom.


Vi får ha köket i vardagsrummet sålänge.


Sen börjar gipsskivorna komma upp på väggen.


De var iallafall lätta att sätta upp och sigrid och iris kunde vara med och skruva upp dom.


Nästan klar med alla gipsskivor!


Men bakom kylen fanns de ju mer skivor att sätta upp!:/


Moltas gillar inte riktigt att han inte får gå in i köket


Idag började golvet läggas efter jag spacklat klart alla väggar!


Pappa var här och hjälpte till att såga golvet.


I slutet var de lite jobbigt

Skydspapper på de nya golvet.


Sen fick de sluta för idag!
» Matilda «
   Blogg http://missnyholm.blogg.se/

Vad flitiga ni är!! Du måste lägga upp sen igen när ni kommit längre! Kul att se! Kramar

Skrevs 2009-07-06 Tid 12:40:56
» Mari «
   Blogg

Han är jätte duktig på att lägga golv din pappa...snyggt golv..kram

Skrevs 2009-07-12 Tid 05:46:28

Kommentera inlägget här:

Hejsan, jag heter:
Jag är här ofta!

Min e-postadress:


Min blogg:


Min kommentar:


Trackback
RSS 2.0