Lägenheten:)

   Publicerat 2009-06-23 Tid 10:29:41
  kategori Allmänt » 1 kommentarer «
Tagit lite bilder på min och Jimmies lilla lägenhet:)

Här är vårt fina kök som vi snart ska måla om till vitt:)
 

En annan dålig bild på köket:) steker köttfärs föresten!

Där vi börjat måla i köket, vi kunde inte måla den lilla luckan där för de la fågelbäbisar där och sov då:)

Sen kan vi gå över till vårt förra matsalsrum som Jimmie gjort om till gästrum/chillrum:)
Kanske borde ta bort duken de lagt dit förstås för den är mest bara skitig.

Ja och nu till vardagsrummet! Vår fina soffa som vi fick av jörgen och vardagsrums bordet vi fick av moster:) Och min lilla sötis katt kex som vi fick av bror och Evelina:D

Lite tv och lite högtalare och lite mitt gamecube:D

Skrivbordet, Jimmie och Jimmies mamma petra!

En dålig bild på sovrummet.

Tvn och vår jätte fula gardin:)

Vårt lilla röda badrum

Duschen, toan och den blåahandduken som är vår gardin:)

Ja det var väl de mesta av den lägenheten, vi har förstås ett litet kattrum med till katterna och ett rum bredvid vardagsrummet som vi ska ha som matsalsrum sen men nu är de tomt och fult så ville inte ta kort på det:D
» Mamma Mari «
   Blogg

Mysig lägenhet...ni kommer få hur fint som...Mari

Skrevs 2009-06-23 Tid 13:48:13

Kommentera inlägget här:

Hejsan, jag heter:
Jag är här ofta!

Min e-postadress:


Min blogg:


Min kommentar:


Trackback
RSS 2.0