Trädgården!

   Publicerat 2009-06-24 Tid 18:26:16
  kategori Allmänt » 2 kommentarer «
Idag åkte vid ner till tenhults sjön och skulle bada lite med Jimmies mamma och hennes kompis. men eftersom jag är en badkruka badade inte jag (Det var iskallt!) och petras kompisar var också det så både jag och han höll oss på land! Men jimmies mamma gick i och bada ett tag och Jimmie hoppade i tillslut men skynda sig upp snabbt:) Efter det klippte Jimmie gräset i trädgården och jag började rensa lite i rabatten! harregud vad mycket det är att rensa!! Men sen när vi väl kom in från den varma solen började jag laga korvstroganoff och gjorde en äppelpaj samtidigt. Nu har Erik kommit med så tryckte i honom lite äppelpaj också:D Om en liten stund ska vi ta en promenad ner till sjön eftersom de är så skönt ute nu och inte för varmt för att gå! 
Tog lite bilder idag på trädgården också om någon vill se:)

Här är lilla jag medans jag försöker rensa ur all ogräs från den stora rabatten:(

Vårt hus bakom alla buskar och träd:)

Våra trädgårdsmöbler och vårt lilla röda skjul.
Lite mer av gräsmattan, som är jobbig att klippa:D

och lite mer:D

Skjulet där man kan hitta allt möjligt i:)  Bredvid det finns de en grotta in som är jätte läskig att gå in i för längst in står de bara en stol med en hink bredvid med äpplen i vatten:D Undra vem som suttit där inne:/
» Evelina «
   Blogg http://evelinar.blogg.se/

Den där grottan lät läskig :O

Skrevs 2009-06-25 Tid 15:06:50
» mammamari «
   Blogg

Viken trädgård är ju jätte stor, men gött att ha...bränn dig nu inte i solen, lätt hänt när man rensar o fixar. ha det så bra..ska se till så pappa tittar på bilderna...tror inte han har haft tid ännu...Mari

Skrevs 2009-06-27 Tid 04:06:14

Kommentera inlägget här:

Hejsan, jag heter:
Jag är här ofta!

Min e-postadress:


Min blogg:


Min kommentar:


Trackback
RSS 2.0