Igår

   Publicerat 2009-05-08 Tid 06:32:43
  kategori Allmänt » 2 kommentarer «
Igår var vi först på volvo och rev ner något stor grejs till något luft grejs som satt i taket:D Sen åkte vi in till huskvarna och bytade fläkten som var sönder och efter det var vi och kollade i en tvättstuga för torkrumlarn och tvättmaskinen gick inte att ha på samtidigt. Till sist satt upp ett uttag till en kyl och frys på ett ställe vi varit på innan.
Vi hann inte med så mycket igår och tiden gick jätte snabbt.

Igårkväll började jag tvätta lite och sen städade jag toaletten..inte så jätte kul men roligt sen när de väl är gjort:D DÅ kom Jimmie på att vi skulle möblera om i vardagsrummet så då satt vi igång och gjorde det, så vi var inte färdiga förän nio. Men tyckte de blev rätt bra ändå är bara lite synd att Jimmies stora klumpdatorskärm måste stå på vardagsrummsbordet:(
» Evelina «
   Blogg http://evelinar.blogg.se/

Kan du inte fota så att man får se hur det er ut där uppe? :D

Skrevs 2009-05-08 Tid 07:48:34
» Matilda «
   Blogg http://missnyholm.blogg.se/

Håller med Evelina! Jag vill också se lite. Btw, städa toaletter är nog det tråkigaste som går att städa. Jag undviker att städa min så länge det bara går! Du är flitig kusinis

Skrevs 2009-05-13 Tid 23:23:54

Kommentera inlägget här:

Hejsan, jag heter:
Jag är här ofta!

Min e-postadress:


Min blogg:


Min kommentar:


Trackback
RSS 2.0