Komma ihåg

   Publicerat 2009-05-07 Tid 06:37:26
  kategori Allmänt » 0 kommentarer «
Nu har jag glömt att skriva vad jag gjort den här veckan så kommer knappt ihåg något men skriver upp ltie snabbt vad jag kommer ihåg bara för om jag väntar någon dag till så kommer jag glömma de helt

Måndag: Var hos en tjej som hade blinkade ljus, fast vi kom aldrig på vad det var för något. Sen var vi i hans som äger veramoda, fy fan vad stort de var!:D Sen kommer jag säkert på mer saker under dagen.

Tisdags: Var jag hos hon som hade problem med lyset igen och då kom på på felet. Sen var vi i stan i en lägenhet och drog ner tvkabel från vinden. Jag fick stå och klamra fast den med en häftpistol hela vägen, det tog ett tag kan jag säga!:D

Och igår var jag på vårdcentralen för jag har fått utslag på kroppen men hon sa att de bara var något djur som bitit mig som gått nereifråmn och upp så jag skulle bara ta något allergimedecin så slutade det klia. Men nu ska jag gå till praktiken igen! Hejsvejs!

Kommentera inlägget här:

Hejsan, jag heter:
Jag är här ofta!

Min e-postadress:


Min blogg:


Min kommentar:


Trackback
RSS 2.0