Soligt

   Publicerat 2009-05-03 Tid 11:41:21
  kategori Allmänt » 3 kommentarer «
I helgen har de ju varit så soligt och fint väder hela tiden! I fredags var vi och hälsade på Jimmies mamma och de var ju mysigt såklart:) Sen igår var vi ute i vår stora trädgård (kan ta bild på den någon gång och visa), just nu är den inte så fin eftersom ingen har nog fixat där på världigt länge och är igenvuxet över allt! Så jag håller på att kratta lite löv fast tar ju en evighet att kratta hela trädgården för den är så stor och full av mossa! Har även börjat rensa lite i backarna där de inte går att köra med gräsklipparen för de är för brant så får sitta med en sax:D Fick även ett skavsår av allt krattande som gör jätte ont:( Men fick ett plåster av Jimmies mormor sen när vi kom hem till henne! Vi var hos Jimmies mormor till typ sex sen åkte vi hem och lagade lite mat och myste sen till slut somnade jag på en madrass på golvet.

Saknar alla där hemma nu ju och är en hel vecka kvar! Visst är ju mysigt att vara med Jimmie men saknar mina små knuttisar och mammsen! Tråkigt att höraatt de hittar på saker och man missar de:( Sen vill jag ju till min kusins kalas med på onsdag men de missar jag också:( Aja en vecka kvar den får jag träffa alla mysiga personer igen!

Saknar alla söta personer<3









» Evelina «
   Blogg http://evelinar.blogg.se/

Haha snygg bild på Pontus :D

Skrevs 2009-05-03 Tid 12:36:58
» Evelina «
   Blogg

Jag har snackat lite med folk om den här studentbiljett med tre klubbar. Jimmie kommer inte in på ngn av klubbarna för han är ingen student och han kan inte köpa den. Det är bäst om du har en biljett för annars kan du få köa hela kvällen på en klubb! Så ni får helt enkelt gå på andra klubbar, än just de där man har biljett!



Hoppas det löser sig :D

Skrevs 2009-05-04 Tid 14:57:33
» Evelina «
   Blogg

Glömde en sak till: Studentgrejerna har kommit! Du kan hämta dina grejer hos Elevrådet när du kommer hem :) Glöm inte ta med dig leg då :D

Skrevs 2009-05-04 Tid 14:58:37

Kommentera inlägget här:

Hejsan, jag heter:
Jag är här ofta!

Min e-postadress:


Min blogg:


Min kommentar:


Trackback
RSS 2.0