Väla

   Publicerat 2009-05-21 Tid 18:05:49
  kategori Allmänt » 1 kommentarer «
Idag har jag varit på väla med Mamma, Vilma, Jörgen, Iris, Sigrid och moltas...de kan ble lite gnälligt med så många:D Men de gick väldigt bra bara att moltas blev ltie gnällig när han var hungrig och trött. Jag köpte en jätte fin studentklänning på Sister och en rosa,vit,svart eller något klänning på HM, sen var jag på vera moda och köpte ett vitt jätte sött linne sen var jag inne på Glitter och köpte ett vitt deadem och ett par vita örhängen till Studenten, var även inne på Scorett och köpte ett par jätte fina skor till studenten och balen och fick gå till skoraffären vid keramiken med och köpa såna inlägg till dom så de blir skönare:) Tror de var allt jag köpt idag! Har nog aldrig handlat så många grejer innan:D

» Evelina «
   Blogg http://evelinar.blogg.se/

Ska du ha den röda/svarta/vita klänningen till studenten? Hur blir det på balen?

Skrevs 2009-05-21 Tid 20:17:00

Kommentera inlägget här:

Hejsan, jag heter:
Jag är här ofta!

Min e-postadress:


Min blogg:


Min kommentar:


Trackback
RSS 2.0