Vaccinerad och klar!

   Publicerat 2009-11-13 Tid 16:34:40
  kategori Allmänt » 1 kommentarer «
Nu ligger jag i sängen med jimmie för han skulle spela tvspel så jag fick låna hans iPhone. Den är rätt bra fast lite jobbigt att blogga med den eftersom man inte kan skriva lika snabbt som ett vanligt tangentbord men får gå:) börjar iallafall lära mig skriva med två händer på den! Har vaccinerats i måndags med så nu är det inte så långtid innan jag inte kan smittas:) berättade för Jimmie igår kväll att svininfluensan satt sig på lungerna så idag har han väldigt ont i lungerna men får hoppas det går över snart, så min snutt inte mår dåligt! Vi har nyss ätit tacos som var mumsig och när Jimmie är klar med spelet ska vi nog gå ner och hänga upp lite tvätt och när det är klart kanske vi ska till Jimmies mormor och mamma och mysa lite. Får hoppas jag får se på idol där då så jag har någon att kolla på det med för gillar inte kolla själv och Jimmie brukar inte kolla på det:( Ska vara kvar här till söndag och då ska jag åka hem och fortsätta jobba och mysa med familjen istället! Hoppas alla mår bra där hemma eller i Indien eller vart ni nu är! Kramis<3
» Evelina «
   Blogg http://evelinar.blogg.se/

Va kul med lite uppdatering från Jönköping! :)

Skrevs 2009-11-13 Tid 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Hejsan, jag heter:
Jag är här ofta!

Min e-postadress:


Min blogg:


Min kommentar:


Trackback
RSS 2.0