Hos älskling!

   Publicerat 2009-09-30 Tid 23:30:27
  kategori Allmänt » 2 kommentarer «
Jepp så tillslut kom man till sin lilla sötis! Åkte hit fast han inte visste om de och som tur var så var han ju hemma så jag fick komma in och lite chockad var han väl allt. Och tack lilla pappa för jag fick pengar så jag kunde åka hit äntligen efter en månad! Så länge har jag aldrig varit utan Jimmie innan. Ja nu när man är här är de som vanligt, händer inte så mycket i Tenhult ju och är ju iskallt ute så bäst att hålla sig inne och kolla på tv. Fast tillslut kan de väl bli lite jobbigt, så då sätter jag igång att diska eller tvätta eller något sånt spännande som gör livet lite roligare. Men känns ju lite konstigt när jag är här med för har ju inte massor syskon och folk runt mig hela dagarna och gör att man känner sig lite ensam fast man både har Jimmie och Pekka i huset, men jag behöver ju kanske lite för mycket uppmärksamhet ibland så är väl bara bra att jag lär mig att jag inte kan få de av massor personer hela tiden!

Ja och mina älskade misar är ju här med och har saknat dom så otroligt mycket för de är ju mina små bäbisar och så gosiga dom är! Man kan bara ligga och gosa med dom i flera timmar för de får aldrig nog av de förutom när de gosar själva istället eller bara slåss och jagar varran som också kan hända.

Ringde chefen på företaget jag sökte praktikplats på och han sa att jag kanske kunde börja till jul och sa att han skulel höra av mig om hur mycket jobb de har då ungefär:/ JUL? ja arbetsföremdligen har ju gett mig två veckor att skaffa en praktikplats så jag kan ju inte vänta till JUL då! Hade han tänkt att jag bara skulle gå och vänta på att praktisera ett tag hos dom i jul då och vad ska jag göra undertiden? Vill ju bara få något så fort som möjligt för man blir bara mer och mer stressad över att vara arbetslös och jobbigt att aldrig kunna betala något själv. Så ge mig lite jobb nu tycker jag!
» Evelina «
   Blogg http://evelinar.blogg.se/

Det är ju flera månader tills det är jul! Hoppas du hittar/får något annat snart! Måste ju vara sjukt tråkigt att inte ha ngt och göra om dagarna och som du säger: att inte kunna betala ngt själv :/

Skrevs 2009-10-01 Tid 23:04:24
» Anonym «
   Blogg

Du är välkommen när som, ...vi har alltid plats för er alla , har vi inte plats gör vi plats :)) Pappa o Mari

Skrevs 2009-10-02 Tid 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Hejsan, jag heter:
Jag är här ofta!

Min e-postadress:


Min blogg:


Min kommentar:


Trackback
RSS 2.0