Måndag!

   Publicerat 2009-09-21 Tid 12:12:09
  kategori Allmänt » 1 kommentarer «
Får väl lyda Evelina och uppdatera lite! Känner att jag inte haft så mycket at skriva sista tiden för händer inte så mycket:D I helgen har jag varit hos Hampus en stund med Pontus, Evelina, Sara, Sebbe och Christoffer och spelat poker. De var väldigt roligt fast jag förlorade först!

Var med pappa lite på lördagen och övingskörde lite i helsingborg, typiskt att de ska vara så förbaskat mycket folk ute och kör och går bara för de är fint väder och jag ska köra på krångliga gator! Men lyckades och ingen dog och ingen bil blev förstörd! När vi kommit tillbaka till höganäs gick vi till folkparken för att kolla på att fina raggarbilar och så kom vi på att vi kunde ju fota dom. Fast när vi sett hälften tog mitt och pappas batteri på kamrerna slut samtidigt:/ Så vi åkte hem för att sätta hans kamera på laddning men när vi kom tillbaka igen hade alla åkt så vi fick inte se så många:(
Senare på kvällen var ju de kulturnatt och hemma åt vi jätte god mat och sen skulle jag ut och möta Hanna och Tobbe fast de var hos deras kompisar Malin och patrik så fick cykla dit! Var väldigt trevligt men efter en stund bestämmde vi oss för att bege oss utåt och kolla om de fanns något spännande ut, fast de gjorde de så klart inte! Så vi gick till Emils bar och satt prata lite och vid halv tolv kollade vi på ett band som var helt okej fast de var lite för högt ljud. Så vi var på Emilsbar lite till och sen var de att cykla hem.

Igår gick jag upp vid halv åtta fast jag var sjukt trött och orkade knappt komma upp ur sängen men moster hade kommit på att vi skulle rida då! Så jag, Vilma, Mamma, Sigrid, Iris, Moltas, Moster och liv åkte upp till gunnarstorp och red på hästar som jag väl rätt så rädd för i början men efter en stund gick de bättre fast ingen av oss utan mamma och moster hade så bra kontroll på hästarna så vi stog mest still i en hög och kom igenstanns för om en häst stannade gjorde alla andra de med!:D

Ja men idag är de måndag och ringde och frågade på ett ställe om jag kunde få praktikplats där och han lät väldigt posetiv till det men var tvungen att prata med sin chef först men han skulle höra av sig senare i veckan så får väl hoppas att de går bra! Är ju ute och söker jobb i tidningen idag med! Så får hoppas jag hittat något innan veckans slut! Resten av dagen har jag bara spelat mario 64 och nu snart ska jag väl ta cyklen och hämta moltas!



CYKLACYKLACYKLA!!
» Evelina «
   Blogg http://evelinar.blogg.se/

Yaaay :D Va kul med lite uppdatering! Jag vill också rida, det verkar vara så kul :D

Skrevs 2009-09-22 Tid 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Hejsan, jag heter:
Jag är här ofta!

Min e-postadress:


Min blogg:


Min kommentar:


Trackback
RSS 2.0